| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 16 日 星期五  |
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
| 今日係學校好多野做... |

hihi∼∼我e幾日都唔得閒so有寫日記
.....今日第一堂體育堂(葵涌運動場)...
跑9分鐘牙唉∼∼我跑左1140米
(11個圈+4個雪糕“彤”)ling
跑左1270牙><無奈跑完之後番番學校
上科設堂個陣要測驗.....><冇溫過
*唉∼....死定啦今....成績一
定好唔“點”....又要比亞媽話啦...><
*唉∼∼測完之後就上中文堂趙梓聰好好笑牙.
....^^之後上完堂啦到英文要默英文...
上完堂要留堂牙>^<唔講啦88
 |
| 刊登時間︰2005-12-14 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 49 | »
|