| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 22 日 星期四  |
補課....  |
今日朝早要番學校補課9點補到11點.....
放學之後同梁安琪一齊走之後我送左佢番葵盛...
之後就番左屋企開電腦玩...玩左冇耐見到佢on
有小小怯怯地唔知點咁感覺好苦....算啦唔好理
啦....之後做左樣連自己都覺得好無聊既野玩『
江湖』算啦無聊有無聊既玩....玩玩下有個fd打
比我.....同我傾左3個縛鐘...之後就冇咩講
都冇咩做所以唔講啦88

|
| 刊登時間︰2005-12-22 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 21 日 星期三  |
| ∼∼聖誕聯歡∼∼ |
今日係聖誕聯歡一早要番學校練歌點知...唉又
遲到..><好彩miss冇駡其實我都唔知佢見唔見到我
∼_∼算啦....練完之後落左籃球埸排隊....宣佈後上
禮堂才藝表演(睇&演出)全體表演完後...到合唱團出場啦
....我地唱左3手歌完左之後放小息放完之後上番1a班
食野食完野就抽獎抽完就開始清潔之後就放學啦...!!唉
∼∼唔講啦88

|
| 刊登時間︰2005-12-21 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 49 | »
|