candylung
暱稱: 《烏 龍 茶●】
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉版,,,
2006-11-19
恨,,,,
論壇...(偉大的愛..)
2006-11-12
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
謝亞哥
car程子
onki
youtube
牙jay
美味diy
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


好抱歉..........∼∼

  今日唔記得左带量角器......好彩亞哥(謝俊雄)肯幫禾買

如果唔係要留堂牙>3<””...之後午膳個陣要溫習因為放學要測

=口=””唉∼∼*可能係因為自己姓龍啦.....真係有小小聾聾

地>3<””聽唔到權叔話要攞量角器依家可以攞...><so冇搵

亞哥...但係梁安去左....仲攞埋番黎tim....點鬼知佢

以為多左把.....(其實個把係禾嫁>口<””)禾又唔知佢攞左

so走左去搵亞哥....點知佢唔係7A樹...唉∼∼*死得留堂

....之後上番班房同梁安講番件事....佢就同禾講話示來係你

嫁...E D啦...同我講番清楚我又同佢講點解禾冇去搵亞哥個

D啦......之後原來佢比左趙梓聰...><原來佢都冇...

...之後梁安琪就攞番個量角器同佢講番清楚...>3<””

但係佢『掘』住禾牙..但係以經係咁同佢講sorry、對唔住

牙...e d但係佢仲係要『掘』唉∼∼*..好無奈牙=口=””

雖然知道佢可能同禾反...但係真係好內疚牙><

之後放學個陣同左梁安琪佢一齊反....反左一陣之後我送佢

番屋企我就番啦/\/\之後見到一個男仔....我成日見到佢

嫁.....其實....都算識掛.....以前我同周玉兒係

天恩補習個陣個個男仔都有補...但係就唔同班....之後同玉兒

見到佢....周玉兒同我講佢好似一個人.....=口=””

講真唔多覺.....之後d野唔好講咁多廢事周玉兒見到唔高興...

唉∼∼∼*個個男仔好似唔識我咁...好無奈牙....話晒都講過

野....又見過n咁多次(誇張左∼/\/\∼)....佢竟然當唔識

我><”””唉∼∼*算啦.....唔好理啦..../\/\

好啦唔講啦88 比隻歌仔你牙...../\/\

不得不愛

 

作曲:Choi Ji Ho/Choi Min Ho    主唱:潘瑋柏     填詞:林夕/潘瑋柏

 

*(女)天天都需要你愛 我的心思由你猜

 

  I LOVE YOU 我就是要你讓我每天都精彩

 

  天天把它掛嘴邊 到底什麼是真愛

 

  I LOVE YOU 到底有幾分 說得比想像更快*

 

 

(男)是我們感情豐富太慷慨 還是有上天安排

 

  是我們本來就是那一派 還是捨不得太乖

 

  是那一次約定了沒有來 讓我哭得像小孩

 

  是我們急著証明我存在 還是不愛會發呆 BABY

 

 

#(合)不得不愛 否則快樂從何而來

 

  不得不愛 否則悲傷從何而來

 

  不得不愛 否則我就失去未來

 

  好像身不由己 不能自己很失敗 可是每天都過得精彩

 

 

repeat*

 

 

(Rap)I ask girlfriend how you been

 

   來去了幾回 我從來沒有想過 愛情會變得如此無奈 是命運嗎

 

   難道難過是上天的安排 沒辦法 天天的每天的心思到底由誰來陪

 

   我誠心 妳誠意 但周圍擾人的環境始終 讓我們無法再這樣的自由相戀

 

   我精采 你發呆 兩顆心不安的搖擺 應該有的未來 是否真的那麼的無法期待 捨不得再傷害

 

   You're girl my girl my friend

 

   How much I love you so so much baby

 

   看著你哀愁 要我如何怎麼承受面對

 

   I'm sorry you're my sweetheart

 

   My love My one & only baby

 

 

repeat#*

 

 

天天把它掛嘴邊 到底什麼是真愛

 

I LOVE YOU 到底有幾分 說得比想像更快

 

 

(男)會不會有一點無奈

 

(女)會不會有一點太快

 

(合)可是你給我的愛

 

  讓我養成了依賴

 

  心中充滿愛的節拍

 

 

repeat*

 

 

刊登時間︰2006-01-03 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


新年快樂.....∼∼∼

  今日其實都冇咩講都係同平時一樣係屋企睇小說

到左7:00p.m有個fd打比我問我去唔去倒數

喎之後己經辛苦去左....去到打比佢佢竟話唔出

.....整到我好唔開心牙.....之後唔想

咁快番屋企所以自己一個人行 .....仲見到好多

fd.....吳家燕、曾麗珍、姐夫、陳俊敏、陳俊敏佢亞妹

、老馮、肥堅等人 .....之後自己一個人係葵芳

係咁行...之後又坐下....又行下都唔知自己想

行去邊....係咁係葵芳行行坐坐咁 ..就2個幾鐘

=口=”.....*唉∼∼真係要多謝我個fd咁對

我...下次佢搵我出街我宦要考慮下.....如果

唔係....可能會有多十萬9千7咁既事發生....

之後因為唔開心買左一d零食番歸吃.....*唉∼∼

今日好唔開心牙 .....*唉∼∼唔講啦88

刊登時間︰2006-01-01 03:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]