hihi∼∼今日要打兩篇日記牙.....
因為琴日9號冇打到.....好彩我記得琴日發生過咩事
唔可以咁快失憶嫁嗎......哈哈/\/\””琴日
因為有人一早打比禾/\/\叫左禾起身喎之後同佢傾左陣
就起身換衫衫啦/\/\””之後打左比梁安琪問佢起左身未
佢話未...==””仲話可能發燒tim....之後
佢話番學...點知冇耐佢打比我同禾講話唔番學叫禾幫
佢請假.....唉∼∼*算啦....請就請啦/\/\””
之後番到學校同權權講左啦.....唉∼∼*琴日考經濟與啇
貿簡單d講經商....同英文口試.....冇溫過=3=”
* * * * * * * * * * * * * * *
唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼
又唔識啦....突別係經商牙...黃馨佢仲同禾講話佢地中二先
教....==唉∼∼*屎啦今次比亞媽罵死啦-3-’’
10點11點度放....之後因為約左黃馨所以係葵廣&新都行...行行下
見到汪考慈抱住個bb(佢亞妹)都幾得意嫁....哈哈不過冇禾咁得意
(kaka.../\/\咁當然係講笑嫁啦...)之後又見到紙巾、
黃嘉程、林珍怡&742佢地...之後反正等緊人...又冇野做
so陪左佢地食野....點知742冇錢..==算啦....反正
有...借左比佢...之後佢地食完野禾就走啦...自己一個行
...行左好耐牙....黃馨都未打比禾個陣12點幾就黎1點啦=3=’’
之後...咩都唔理嬲得制番歸啦...唔理佢啦...
番到屋企點幾...同個fd傾計...傾到3點幾-3-哈哈...
之後開左電腦冇耐...亞哥番==””打唔到好記牙....
之後睇電視....睇到6點幾想訓啦.....所以去左做懶訓豬
(=00=)””冇溫過書咁制....唉∼∼唔講啦88∼∼

|