candylung
暱稱: 《烏 龍 茶●】
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉版,,,
2006-11-19
恨,,,,
論壇...(偉大的愛..)
2006-11-12
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
謝亞哥
car程子
onki
youtube
牙jay
美味diy
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


哈哈...今日要打兩篇日記呢....///--”” 愉快

  hihi∼∼第2篇啦/\/\””哈哈勁呢....///??

今日朝早唔知梁安琪定梁安怡(可能梁安怡幫佢講野啦...)

打比禾同禾講7點10等喎....咁就起身啦跟手叫埋禾亞哥

之後換衫衫番學....因為時間既問題好快咁去左同梁安琪約

好既地方等....仲整到禾胃痛=口=”” 唉∼*去到唔見佢

仲以為佢番左學校啦...點知番到去唔見佢喎==””唔係有咩事

牙嗎....///??好彩原來佢行得慢...禾以經遴到嫁啦

原來佢仲遲==””算啦....鬼叫佢病咩....行得慢左...

唉∼*仲要玩埋失聲tim=口=””   唉∼∼*算啦......

之後考試都ok啦....還可以...考完之後有件事發生左

咩事禾就唔多講啦....哈哈...之後禾&梁安琪就依舊番屋企啦

之後都冇咩發啦....好啦唔講啦886

刊登時間︰2006-01-10 04:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


哈哈...今日要打兩篇日記呢....///-3-”

  hihi∼∼今日要打兩篇日記牙.....

因為琴日9號冇打到.....好彩我記得琴日發生過咩事

唔可以咁快失憶嫁嗎......哈哈/\/\””琴日

因為有人一早打比禾/\/\叫左禾起身喎之後同佢傾左陣

就起身換衫衫啦/\/\””之後打左比梁安琪問佢起左身未

佢話未...==””仲話可能發燒tim....之後

佢話番學...點知冇耐佢打比我同禾講話唔番學叫禾幫

佢請假.....唉∼∼*算啦....請就請啦/\/\””

之後番到學校同權權講左啦.....唉∼∼*琴日考經濟與啇

貿簡單d講經商....同英文口試.....冇溫過=3=”

 * * * * * * * * * * * * * * *
唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼

又唔識啦....突別係經商牙...黃馨佢仲同禾講話佢地中二先

教....==唉∼∼*屎啦今次比亞媽罵死啦-3-’’

10點11點度放....之後因為約左黃馨所以係葵廣&新都行...行行下

見到汪考慈抱住個bb(佢亞妹)都幾得意嫁....哈哈不過冇禾咁得意

(kaka.../\/\咁當然係講笑嫁啦...)之後又見到紙巾、

黃嘉程、林珍怡&742佢地...之後反正等緊人...又冇野做

so陪左佢地食野....點知742冇錢..==算啦....反正

有...借左比佢...之後佢地食完野禾就走啦...自己一個行

...行左好耐牙....黃馨都未打比禾個陣12點幾就黎1點啦=3=’’

之後...咩都唔理嬲得制番歸啦...唔理佢啦...

番到屋企點幾...同個fd傾計...傾到3點幾-3-哈哈...

之後開左電腦冇耐...亞哥番==””打唔到好記牙....

之後睇電視....睇到6點幾想訓啦.....所以去左做懶訓豬

(=00=)””冇溫過書咁制....唉∼∼唔講啦88∼∼

 

刊登時間︰2006-01-10 03:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]