kaka...今日朝早落雨毛.....錯d又遲到><””
今日又派卷..成績如常...一個字差....==””
午膳個個小息同紙巾...ling ling佢地落左
操場玩....有講有笑.....玩到癲曬...kaka
一個英文....good
....之後放學去左
剪頭髲....我都覺得唔錯...唔知你地又覺得點呢..////??
之後番屋企食野...傾電話等等啦.....到左唔知幾點
個fd打比我...傾電話..傾下傾下佢唔得閒...等陣打比我..
之後我食完飯冇耐就玩電腦/\/\””之後因為食飯個時
嘈亞哥要電腦所以亞哥9點幾比左我...同頭先個fd傾msn玩到10點...
亞哥要電腦喎so..off左之後佢打黎問做咩痭啦啦off..
我話亞哥用...so....off...之後我地又係咁傾
傾下傾下佢冇啦啦cut左線==””之後因為冇佢屋企電話so打佢
手提...佢冇開==””...算啦....唔理佢啦....之後冇
野做係度畫野....之後就洗白白啦....之後亞哥問我用唔用電腦
我就當然用啦.....唔係點見你地啵...好啦唔講啦88

|