濕濕而佢另一個fd(我又識(女))睇完之後都到喊.....聽到之後
咪叫佢sd比我囉....佢同我講篇野好長長到不得了.....
我就同佢講為左喊咩都肯<-開始發癲.....=口=””
冇耐真係sd左比我係我個e-mail度因為篇野真係太長啦
冇理由係icq sd.........之後因為屋企有個亞哥
成日都玩電腦....所以佢一唔係度我就睇而佢係度個陣就不知不
覺地攞左本小說睇....而亞哥次次都係最後一個玩既人閂電腦又唔
講聲之後又賴得開番之後一直睇小說....前日睇到2點幾...
而琴日亞哥好遲訓...之後佢訓我就訓啦.....講番個篇野
開頭睇個陣都冇咩...到左最後我真係喊左....喊完之後舒服好多
點知亞哥琴日要番lions補課9:00至4:00呵呵有排睇完之後
我一有閂電腦一路聽歌玩icq、msn..又一直睇小說......
呵呵呵.../\/\唔講啦88
睇小說啦我又...
