| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
∼∼今日都...幾開心+幾無奈tim∼∼  |

今日放學既時候同
『lingling』&『梁安』
&『翁翁』佢地一齊去買
野整壁報....點知一去到葵廣
就好似行街咁...感覺超無奈囉
....冇耐我地終於發現我
地係要買野整壁報啦..∼
買買下野既時候我就講起『
陳俊敏』講下講下我竟然
..(4點幾)係竟然牙....
我竟然打左比佢.
...點知佢冇聽到...
係我買緊野既時候突然我個
電話係度响喎...仲以為邊個哦
..係佢牙(陳生)之後同佢傾左
陣...就講88啦^^冇耐我又打比佢
叫佢搵我地...之後佢話
ok我地就好快咁番學校點知.
『權權』佢唉∼∼話太咩唔
比我地整喎...=口=””
好無奈牙><之後我地離開
學校去左搵『陳生』之後『ling
ling』走左...『我』
同『翁翁』『梁安』&『陳生』
一齊行上葵盛途仲整到『陳生』
好無奈tim...點知散個
陣最無奈既人係我><咩事咁無
奈就唔好提啦....之後我返到
屋企食完飯等等e d野之後就
打比(陳生)圁知傾下傾下我亞
哥又話佢要傾好無奈牙
今日=口=””亞哥傾完個陣11點幾
我打比佢個陣佢家姐聽
之後仲被我聽到超好笑既野...仲有
牙聽到佢把聲先知佢係訓
緊...感覺超無奈囉..好似左住佢
訓咁...∼∼唉...無
奈牙(=口=)∼∼覺得今日同佢好
似冇咩緣囉...kaka..
不過係打打緊日記個陣竟然被我
見到佢個icq on緊喎...
∼∼呵呵呵=口=(=00=)
哈哈好q牙可..好啦唔
講啦88
我訓啦

呵呵呵
|
| 刊登時間︰2005-11-22 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 19 日 星期六  |
∼∼開心∼∼  |

今日9點幾起身...一直玩電腦玩到
梁安琪&翁翁黎左我屋企睇倉鼠and then
梁安琪仲攞埋tim(2隻倉鼠囡囡),
之後搵埋我個fd一齊去打排球...
打到3點幾走左去盛家搵陳俊敏...
我地一路行一路係度講笑......
點知行行下梁安琪話:「不如上到去
扮見唔到佢囉...??」之後我同翁翁就話:
「好...」
上到既時候我地就突燈係佢面前行過.
...點知佢...><竟然好似見唔到我地咁

and then我地就坐左係個當眼既位置....
佢打緊波果陣終於望到我地啦...見到佢好無奈咁
望住我地
...我地見到咁就當然扮見唔到佢嫁啦
..
.之後我地係度玩倉鼠玩到4點幾就走啦
...but
我話想知翁翁間小學(李一諤)係邊so佢&梁安就同左我
去.....因為梁安琪&翁翁都住係葵盛既關係所以
佢地就番左屋企得番我一個所以我就搵番今日一齊打排
球班fd一齊打排球打到5點幾先走....番到屋企
仲搵陳俊敏傾電話tim.....so今日好開心呀..
 |
| 刊登時間︰2005-11-19 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|