今日呀....禮拜六啦..留係度..好悶呀..慘死呀....勁慘呀..個個唔係訓就自修..我都無咁既心機呀..都唔知有咩做好呀...好掛住佢呀...唔知佢依家點呢......依家佢返工呀...佢返得開心咪得囉...佢鐘意既者...不過我唔明點解...佢點都唔比我知佢返咩工...信都寫完比佢啦...唯有睇書啦,,,唔係都唔知有咩做啦.....今日呀..住左兩年五啦,,,,
今日考默呀..英文呀... 勁驚呀....都唔係好識啦...都知自己唔多得啦 不過都要考ka啦....今日呀..都無咩啦...大洗呀今日...實忙到死呀....唔知佢又搞緊d咩呢....好掛住佢呀...呢個禮拜又無得見....好慘慘kama....嗚嗚... 唔知佢呢個禮拜有咩節目呢??
打完針之後真係有效呀...一針見血呀....勁辛苦呀...都唔知依家佢做緊d咩呢...返咩工都唔緊要...佢開心咪得囉...我都唔可以,理咁多...干涉咁多..佢既...始終都係佢自己...我可以理到d咩呀....今日呀...頭個兩堂都無上呀..因為呀...又訓話呀... 院長話呢度如果有人諗住呢次農曆年走既話,,呢度唔會收返佢地...住得太耐既...可以走既都會比走..我即刻同我個囡囡講..咁又唔比我走...九唔搭八呀...勁食朱古力呀.有鎮痛作用呀..