喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 1 月 21 日  星期六   落雪


悶到死呀 分類: 未分類

今日呀....禮拜六啦..留係度..好悶呀..慘死呀....勁慘呀..個個唔係訓就自修..我都無咁既心機呀..都唔知有咩做好呀...好掛住佢呀...唔知佢依家點呢......依家佢返工呀...佢返得開心咪得囉...佢鐘意既者...不過我唔明點解...佢點都唔比我知佢返咩工...信都寫完比佢啦...唯有睇書啦,,,唔係都唔知有咩做啦.....今日呀..住左兩年五啦,,,,



2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


慘呀 分類: 未分類

今日考默呀..英文呀... 勁驚呀....都唔係好識啦...都知自己唔多得啦
不過都要考ka啦....今日呀..都無咩啦...大洗呀今日...實忙到死呀....唔知佢又搞緊d咩呢....好掛住佢呀...呢個禮拜又無得見....好慘慘kama....嗚嗚...
唔知佢呢個禮拜有咩節目呢??



2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


都係咁過啦.. 分類: 未分類

打完針之後真係有效呀...一針見血呀....勁辛苦呀...都唔知依家佢做緊d咩呢...返咩工都唔緊要...佢開心咪得囉...我都唔可以,理咁多...干涉咁多..佢既...始終都係佢自己...我可以理到d咩呀....今日呀...頭個兩堂都無上呀..因為呀...又訓話呀...
院長話呢度如果有人諗住呢次農曆年走既話,,呢度唔會收返佢地...住得太耐既...可以走既都會比走..我即刻同我個囡囡講..咁又唔比我走...九唔搭八呀...勁食朱古力呀.有鎮痛作用呀..