喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 1 月 7 日  星期六   落雪


都算係咁啦 驚訝 分類: 未分類

今日可以出去3個鐘呀..平時可能覺得呢D野好小野..3個鐘..一個夜晚都多過哂啦..唔講呢D啦..今日呀...去左飲荼呀///開頭以為去餐廳..點知去左荷里活飲茶喎,,,,勁爆喎.. 一定要買報紙喎...都食左二百幾蚊者...都唔係多呀...算係咁啦..



2006 年 1 月 6 日  星期五   落雪


感動 分類: 未分類

返左去SH訓呀...個感覺好似寄人籬下咁...好慘KA...不過都無咩呀....係個度..我仲煲左支煙TIM..仲有傾電話呀..夜晚仲SMS喎..都抵死啦

都唔知有咩好講啦...係入面既生活就係咁平淡啦



2006 年 1 月 5 日  星期四   落雪


傷上加傷 感動 分類: 未分類

當我開e-mail既時侯...其3我一早有準備佢係唔會send野比我ka...不過我都開..可惜啦...希望愈大失望就愈大啦...有好多野...好似我話齋唔係我想點就點...我唔知佢唔回我個e-mail係咪已經表示左我係負累...抑或佢覺得我白痴..所以唔回我..到底我仲應唔應該打比佢都係一個問題...
我知我無得出假呀//都喊左好耐下啦...到打緊呢篇野..我都仲喊緊....傷上加傷..到底佢係咪唔明我諗d咩...比小小既驚喜我都唔得咩...真係咁難為咩...定係咩都係我錯..抑或我自己要求得太多呢...