今日可以出去3個鐘呀..平時可能覺得呢D野好小野..3個鐘..一個夜晚都多過哂啦..唔講呢D啦..今日呀...去左飲荼呀///開頭以為去餐廳..點知去左荷里活飲茶喎,,,,勁爆喎.. 一定要買報紙喎...都食左二百幾蚊者...都唔係多呀...算係咁啦..
返左去SH訓呀...個感覺好似寄人籬下咁...好慘KA...不過都無咩呀....係個度..我仲煲左支煙TIM..仲有傾電話呀..夜晚仲SMS喎..都抵死啦
都唔知有咩好講啦...係入面既生活就係咁平淡啦
當我開e-mail既時侯...其3我一早有準備佢係唔會send野比我ka...不過我都開..可惜啦...希望愈大失望就愈大啦...有好多野...好似我話齋唔係我想點就點...我唔知佢唔回我個e-mail係咪已經表示左我係負累...抑或佢覺得我白痴..所以唔回我..到底我仲應唔應該打比佢都係一個問題... 我知我無得出假呀//都喊左好耐下啦...到打緊呢篇野..我都仲喊緊....傷上加傷..到底佢係咪唔明我諗d咩...比小小既驚喜我都唔得咩...真係咁難為咩...定係咩都係我錯..抑或我自己要求得太多呢...