今日...無見佢呀..但係自己都出左去玩呀...嗯嗯...無呀..同班fd一齊出左去呀...係彩雲又見到阿輝啦!!不過都無咩啦..對佢都無哂感覺啦..應該放手既都放手啦...無呀..成班fd係個fd屋企..有男有女啦....之後佢地打蜂..開頭3缺一..因為我都唔太識打囉..都落場呀....無呀..完全唔知自己做緊咩囉...之後夠人啦...多人tim呀...之後我坐左係個fd隔離..仔黎既...之後佢係咁叫糊囉....之後dfd叫我坐佢地隔離..條來先搞笑呀..佢話唔得喎..做莊做左咁耐...無理之後輸kama...跟住我就話...你估我陪坐咩..你地都傻傻地既....之後索k呀..佢地...本來我都唔想掂..不過成班人都索..無理由自己咁白痴kama..之後個fd煮野食.叫我打住先喎..佢坐係我隔離教我點打....之後都叫糊呀....嘻嘻...有條女話個樣好似打牌打到好勁咁.......爆笑呀.....
|