喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 12 月 10 日  星期六   落雪


這次.. 無奈 分類: 未分類

今晚..我無估錯到呀..佢真係返左大陸呀..不過都唔可以講d咩呀..
佢都咁耐..無出去啦..出下去都好既..不過估唔到..佢講既野..又再一次做唔到啦
算啦算啦!!.佢有佢既原因..或者一切..我應該扮作不知..咁會唔會好d呢...難道每段感情..都需要一點既欺騙??一點既甜言蜜語?

~想開口..又沈默~



2005 年 12 月 5 日  星期一   落雪


一次又再騙我一次 感動 分類: 未分類

今日...朝早..7點先起身呀..不過好彩..我無遲到呀~~
返到黎...阿馬問我係咪今日出去..
禮拜3出去食飯..其實咁樣都已經知
呢個禮拜唔會dayday走啦....
R.Lam個時同阿馬講話聖誕之後先比我試DAYDAY走...
佢依家都唔比我走啦....咁咩都係如佢所料啦....
咁我做咁多野做咩呀..有咩用呀~~
~花光所有心機徒勞白費~
今日都喊左好耐....都無咩上過堂...
因為太無心機啦
點解...成日都呃我呀....利用我既忠誠.去相信你地既謊言
然後
~次又再騙我一次...何不狠心一次
佢太令我失望啦...令我愈黎愈僧呢度...甚至..今朝.
我有諗過今日出去之後唔返黎..
但我知呢個時侯放棄係好失敗KA
條路都行左咁耐啦..
呢個時候走..每上既代價會好重KA
我唔想再做咁多令自己後悔既野...
因為我都教緊人...人生唔好做咁多後悔既事..
有好多野...就算講幾多既對唔住都無用..再做幾多野
去補救都無用...
因為要付上代價....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


分類: 未分類

今日都無咩特別呀..只係....唔知點咁..

可能因為..呢兩日都見唔到佢...

原來掛住一個人真係咁KA

唔知佢依家做緊D咩呢..

第時出返黎..唔知晚晚..

電話既另一邊會唔會係佢呢...

今年既冬天//都唔凍既...