今日唔知做咩呀. . .成日都好想喊呀. . 好多歌詞係我腦入面浮現..但我都唔知點解會咁...比我知點解都好呀...聽日放假啦..好開心呀. . 期待呀. .不過出到去 . . 又未必係咁開心啦..有太多唔如意既事都會發生係我身上!
~我想哭..你可不可以暫時別要睡. . 陪著我像最初. . ~可惜呢個時候有邊個會理下我呀~誰人會愛我這種孤兒仔~
有時我覺得自己好無助ka. . 需要有人幫..又唔會有人理我. .
今日都唔知做咩咁感觸呀...
~最近我想起了很多~然後我就好想打哂出黎. . .因我覺得講都未必有用..有邊個會聽呀?
就算係紫菜..我都寧願打出黎..至小比我知道佢真係有抽時間去睇一睇我打左d咩呀...至小佢係有心呀..~原來你有心. .但是我想問. . .
有時佢忽略左我..我都唔會怪佢. . . 佢係出面始終唔同既. . .唔通為左d咁小既事又. . . .何必咁傻呀?多一分體諒係應該ka. . .
如果再可比我選擇. . . 但願你讓我接近你更多~~
但如果無路可走. . . 難道只好心痛告別你麼? |