今日係open day既 last一日啦~~
好辛苦呀..去到3點既時候..我都企到跛跛地啦..但咁辛苦有邊個知呀~~
去到五點幾先至散水呀~~..跟住又要入去髒育館度..唉唉..搞掂哂d野..善後完都八點啦...之後同阿哥講..太夜啦..今日唔出去呀...聽日至出..佢都信我...
之後佢未返屋企..我返屋企坐左一陣..之後落左街啦....其實都係等緊10點半..睇下紫菜得唔得閒咁者...之後佢都推左好多人...為左我....
咁我算唔算千古罪人呀...其實呢次都幾險下....因為一衰就唔知會點..仲有一個禮拜dayday走啦!! |