喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 11 月 21 日  星期一   落雪


好早返左黎啦 鬱悶 分類: 未分類

今日好早返左培立啦~~七點幾呀...自己都買左早餐食呀..紫菜肉鬆飽呀..好食呀..有我鐘意食既肉鬆呀~~今日都好白痴咁就過左啦..我知道紫菜今日晏晝有打黎..不過都未放學聽唔到佢電話呀~..打返比佢..佢都無打返比我呀..再打既時候已經打唔通啦..都唔知佢搞咩呀...今日種感覺好似怪怪地咁...個人做咩都無心機咁...依家敏敏dayday走啦..打黎既都係搵我..但係點解我等極都等唔到既..不過依家私煙用得電話啦..又話要溝返阿龍喎..又話玩佢...都唔知佢搞咩..九唔搭八..唉...

其實有時個人都唔知自己想點...今日呀..又有紫菜湯啦..嘻嘻..

返到黎輕左啦..都唔敢再好似上個禮拜咁..肥得多唔好呀...~

P.S:我真係好掛住佢呀...我的心每分每刻仍然被他佔有...

呢兩日唔知點解我覺得同佢好似又再遠左d咁~~無奈呀....

今日著冬季啦..不過都好凍呀....病病地tim呀~!~

我知道每一日我都在乎佢打過幾多次比我..有

無睇我日記等等呢d野..甚至有無send

e-mail比我呢?呢d呢d我都在乎..不過等..再等..至係我既性格...

我會利用我既善良去包容你所犯既錯

利用我既忠誠接受你一切既說話..真與假都係

利用時間去驗證我地之間感情既長久

呢d都係我諗ka...呢d係用心去講...唔需要特意去搵..

只係憑自己既感覺去寫我心入面諗緊d咩~~

呢個先至係真我呀嗎

 

 



2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天


等...等..再等 分類: 未分類

依家..紫菜都未返黎呀..

都唔怪得佢.....

~現在我日記  頁頁都有佢

我唯有一等再等...

今日都無咩特別呀..都預左紫菜返黎..都未必有時間理我..吨S要覺覺豬啦~都話坅Y豬豬啦...呢個日記..唔知妠X時會睇呢?

                            ~遇上你~,我先知道你都成為左我~一生中最愛~藉著~    星語心願~講出我對你既愛。我每日都~期待~你既來電..我好驚呢d都只係~欺欺人~一直都只係~自作多情~我都好想有一日我會同你~甜蜜蜜~咁過...唔知我又會做到幾耐~墨爾本的翡翠~之中你追求既野呢?每日一你都做緊我既~別家賓~就算~天空~有幾多黑雲都好只要你係我身邊..一樣都係咁靚架!就算見,只有~一支煙的時間~我都會爭取同你相見既時間!什至有時你成為左我既~唯一~或者我就做左~天才與白痴~中既白痴啦~~無論你有咩~不便~我都會一一體諒..就算有幾多既~ABC君~都好~日月~我都咁掛住你!~我太難被感動~都被你感動到...咩事都好我都會~精選~一番..再為你而做..每一次我都想~再說一次我愛你~可惜每一次我都無講..因為我想以行動證明比你睇!為你.~我真的哭過~都係因為我~對你太在乎~無論有~十個他不如你一個~D人成日問~愛可以問誰~我對你或者已經係一個好既答案啦!



2005 年 11 月 19 日  星期六   落雪


~嗯嗯~ 驚訝 分類: 未分類

今日終於禮拜六啦..可以見到紫菜啦..嘻嘻...見到佢..就開心哂啦..佢咪就係我開心果囉...同佢有時..都真係好悶下...不過我點都想見到佢..因為..我想見到佢囉..呢個原因夠啦..仲唔夠呀...

~無論做d咩...只要佢係我身邊就得ka啦~

每一日我都會諗..幾時佢會唔理我..唔要我...或者呢d就叫多餘啦!又會諗做d咩佢會開心...

怎麼我眼內人人像你,無人及你~

佢今晚又返上去啦,. . . 唔知幾時..佢唔會再成日返呢?

難得有人待我這麼好... 咁我仲要求咁多做咩呢...