喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


分類: 未分類

都係過得一日就一日啦..屋企都返唔到...今日同紫菜去食野/都諗左好耐呀..我諗其實我根本唔想食野啦..不過自己餓ka...走左之後..都有地方去呀..仲去左個fd度tim...女黎既...放心啦..自己做緊d咩//我自己知啦..阿馬打比我呀..我諗左好耐..都打返比佢..佢同我講..阿哥條氣下左...但係我自己條氣呢....唉..好唔知點呀...今日係佢屋企我都喊左好耐呀/不過佢無理到我呀



2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


我真的走了 鬱悶 分類: 未分類

今日..我真係走左呀..係呢個屋企再無意思.我需要既係溫暖..但呢個屋企一直都比唔到我..如果我唔係為左我老豆..我唔會咁樣死守落去..咁大個人..我老豆無打過我...第一巴..都係我阿哥打既..今次我都忍夠啦..一早就走左啦..我要坎一家有地方可以走..但係.我唔想紫菜擔心..我有諗過呢件可能會影響我同佢..但係都唔知可以點呀..個人都好亂呀.....唉..今晚我去左佢屋企訓呀....不過唔知點解..我覺得好似怪怪地咁...可能就係因為呢件事所以咁啦.



2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


好驚呀 感動 分類: 未分類

今日..都好夜先返到屋企..返到去比人打呀...係佢面前我無喊到呀...我唔知可以做d咩..我打紫菜呀...之後佢打比我..之後我就喊啦..喊左好耐呀...我係度諗..我走唔走好呢...好迷網呀..一切都唔係我諗得咁易..佢明知我會走..唔會受氣既人..佢叫我走..我一定會走..今晚我.諗左好多野..什至我同佢講.我衰左叫佢唔好等我...