呢十日假入面...太多野發生啦...都打唔哂出黎呀...我淨係記得唱左好多日k呀...
唱到自己都唔想唱啦....呢次假..見左紫菜呀...3次呀...多定小呀...好難講既..我自己當然覺得小啦..不過可能佢覺得咁已經太多啦...我想去搵佢...佢都好似唔係好想見到我咁...咁..又點呢...今日本來返工ka啦...不過宿舍呢邊唔批呀...咁我都無野講啦,.,我有諗過為左份工,,唔返黎..不過好唔值囉....中三都就讀完啦....搞咁多野做咩呀...返到黎...牛河同我講話見到紫菜..我啞左呀...佢話個日同阿陳一齊個時..問阿陳紫菜有無女...阿陳死口話無...之後叫紫菜過黎...牛河到最終都無問到...或者我既地位就係咁低啦...一個無人認知既女朋友...不過呢d都唔重要啦..只要我係紫菜心目中有地位咪得囉...咁樣已經足夠啦!!地圖個邊呀...我都唔理啦....只要我知我同佢無野就得啦...我都叫左佢唔好再痴埋黎....其實我真係好想知...我做d咩紫菜先至會緊我多d...發生係我身上既事..佢都好似莫不關心咁.....我只係想有多dd既關心..問候...唔通咁都比唔到我咩...自問我自己苛求既都唔係過份呀 |