今日都算係咁啦..都好返D啦....不過仲食藥中呀...今晚最後一次呀...今日同佢都無咩對話呀...佢要返工呀嗎...唔使做咩...今日...我都唔知可以講咩啦...係呀...我睇左本書呀...講得好岩KA D野..因為...我係一個好有妒忌心既人..不過我明妒意就好似胡椒粉咁...咩意思///自己諗下啦...今日出去食飯呀...不過有樣野唔講出黎我真係好唔舒服呀!!今日出去之前..都嗌人//有人打黎搵我話我訓左啦...目的係咩...我唔想地圖搵我呀...十分之煩既煩惱呀..之後佢仲打去我手提啵...佢太精啦..好煩TIM呀....HELP!HELP!
|