喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


熱情 分類: 未分類

今日都算係咁啦..都好返D啦....不過仲食藥中呀...今晚最後一次呀...今日同佢都無咩對話呀...佢要返工呀嗎...唔使做咩...今日...我都唔知可以講咩啦...係呀...我睇左本書呀...講得好岩KA D野..因為...我係一個好有妒忌心既人..不過我明妒意就好似胡椒粉咁...咩意思///自己諗下啦...今日出去食飯呀...不過有樣野唔講出黎我真係好唔舒服呀!!今日出去之前..都嗌人//有人打黎搵我話我訓左啦...目的係咩...我唔想地圖搵我呀...十分之煩既煩惱呀..之後佢仲打去我手提啵...佢太精啦..好煩TIM呀....HELP!HELP!



2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


情人節啦 感動 分類: 未分類

今日情人節啦...可悲既係..我病左呀...慘慘呀...佢話比我知佢特登揀琴日返工
今日過黎搵我....人算不如天算啦呢D野...我都唔可以講D咩啦...好掛住佢呀...
佢地就好啦...今日出去食飯..唉..無情人就唔好揀呢日出啦...唉...
情人節快樂呀!!下年既情人節唔知會係邊個同我一齊過呢..唔知仲會唔會係佢呢??



2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


分類: 未分類

病左呀...好慘慘呀...咳呀...好辛苦呀....勁辛苦呀...返到黎...大把野搞呀
!!今日prfect啦..又要換校服..又要執書包...唉....勁累呀..不過都趕得切
返黎呀...唔知佢幾時會帶條鍊呢??唔知佢今日返工準唔準時呢??原來係佢
懷抱中離開多 一陣..都覺得好唔自然...好掛住佢呀..我都唔知我返左工之後..我同
佢會唔會小見左呢?