唔知點解人永遠有個樣既時候..都唔會珍惜..到無左既時候至會後悔!! 當初自己又唔好好咁愛惜..無左至覺得無奈...人生既野真係好離奇... 我都好想有返我失去既野..但係就會無左我依家有既野..我唔想咁呀 我最想既係..咩都開開心心順利就得啦!!我都明咁係好難..只不過我相信一切都要 靠自己!!夙去左型識珍惜總好過唔知咩叫惜呀!!
今日我阿麻出殯呀!!我都喊左出黎呀.始終佢都好錫我.. 對我好好//唔知呀..我太重感情啦...我對佢都係... 不過佢始終都好似唔明KA..我唔知呀...到底佢對我係點. 我都好想知呀.. 其實我介意假瀟灑的你 為何不跟她走..跟我說分手 還愛你愛到往下沉 應該記得記得記得留住我 不甘心..人人不甘心..我都唔甘心呀 我想你很 孤寂..我想你想得很痛心..我向著天喊愛你..
今日我去搵佢呀..我都唔知自己點解仲要咁做. 只係覺得自己好傻//好似一次又一次比佢傷害我咁 但我都唔會覺得有野咁不斷一次又一次咁去呃自己..佢仲愛我ka..只不過都唔係我所諗咁..
沒法隱藏高份愛..是我深情深似海
當我再次想起你既時候..
總有一天..我但願明白..
我流的淚並不是流錯了