喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


珍惜一切現有 感動 分類: 未分類

唔知點解人永遠有個樣既時候..都唔會珍惜..到無左既時候至會後悔!!
當初自己又唔好好咁愛惜..無左至覺得無奈...人生既野真係好離奇...
我都好想有返我失去既野..但係就會無左我依家有既野..我唔想咁呀
我最想既係..咩都開開心心順利就得啦!!我都明咁係好難..只不過我相信一切都要
靠自己!!夙去左型識珍惜總好過唔知咩叫惜呀!!



曾經想當過好情人 捨身成仁 分類: 未分類

今日我阿麻出殯呀!!我都喊左出黎呀.始終佢都好錫我..
對我好好//唔知呀..我太重感情啦...我對佢都係...
不過佢始終都好似唔明KA..我唔知呀...到底佢對我係點.
我都好想知呀..
其實我介意假瀟灑的你
為何不跟她走..跟我說分手
還愛你愛到往下沉
應該記得記得記得留住我
不甘心..人人不甘心..我都唔甘心呀
我想你很
孤寂..我想你想得很痛心..我向著天喊愛你..



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


為何不跟她走... 分類: 未分類

今日我去搵佢呀..我都唔知自己點解仲要咁做.
只係覺得自己好傻//好似一次又一次比佢傷害我咁
但我都唔會覺得有野咁不斷一次又一次咁去呃自己..佢仲愛我ka..只不過都唔係我所諗咁..

                         沒法隱藏高份愛..是我深情深似海

當我再次想起你既時候..

總有一天..我但願明白..

我流的淚並不是流錯了