今朝收到佢電話好開心呀...今日成日都無訓過呀..聽日又返工啦...唉 !!出左糧啦....都快呀...兩個禮拜出一次...好掛住佢呀!!唔知佢依家做緊咩呢?? 呢個禮拜呀....都唔知有無機會同佢見呀...好似好耐無見過咁呀!!其實.... 我愛佢有幾多呀...我都好想知呀!!愛佢太深..自己都唔知呀!!聽日又返工啦...返唔返工對我黎講..都無咩影響..都無咩問題呀...不過我同佢見既機會就小左好多啦.... 今日佢無返工..唔知佢有咩做呢?? 我很掛念你...難道會沒信心生火
今日都好似過得好慢咁呀....成日都好想訓呀...不過都無訓呀...睇返上年陸運會d片..真係好肥呀...肥過依家呀...嘻嘻...唔怪得依家有個美男啦...哈哈!! 我同佢成日都係咁...就算有d咩,,今朝可以好僵...但到夜晚之後呢...就無野ka啦..係呀...會好激氣.但好既就係大家到依家都仲可以咁...到底我地既感情係進家退呢...我都唔知呀..可能佢自己都唔知呢....有好多野..無咁易睇得透....4月我地就半年啦...唔知我地可以有幾多個年年聲呢,,一切都聽天尤命啦!!
今日呀..都係咁啦..不過好凍呀...返學前都有打比佢呀...今日無訓過呀...好叻叻呀///都唔知佢幾耐無睇過我日記啦!!呢排佢返工返到咁....真係做死自己呀好擔心佢呀...又病左...都唔知佢有無事...仲有返工唔抖下...唉唉!!我都病左呀...把聲沙到仆親呀!!唔緊要既...禮拜五之前好返咪得囉...返到工..就得啦...有時都唔知自己係咪有d變態!!居然鐘意做野....不過總好過第時一事無成..雙失青年咩??或者我依家已經好叻啦...可以咁...自己都好清楚自己做緊d咩...自己條路係點..我都知//呢幾日都有好多人叫我讀埋個中三...我知佢實叫我自己諗..我都無謂問佢啦....自己都知係咩啦...不過我都唔會再讀啦係呢間....如果唔燧..我又要住宿舍....唔制呀!!