喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 3 月 2 日  星期四   落雪


嘻嘻 分類: 未分類

今朝收到佢電話好開心呀...今日成日都無訓過呀..聽日又返工啦...唉
!!出左糧啦....都快呀...兩個禮拜出一次...好掛住佢呀!!唔知佢依家做緊咩呢??
呢個禮拜呀....都唔知有無機會同佢見呀...好似好耐無見過咁呀!!其實....
我愛佢有幾多呀...我都好想知呀!!愛佢太深..自己都唔知呀!!聽日又返工啦...返唔返工對我黎講..都無咩影響..都無咩問題呀...不過我同佢見既機會就小左好多啦....
今日佢無返工..唔知佢有咩做呢??
我很掛念你...難道會沒信心生火



2006 年 3 月 1 日  星期三   落雪


為你竟哭了又笑 分類: 未分類

今日都好似過得好慢咁呀....成日都好想訓呀...不過都無訓呀...睇返上年陸運會d片..真係好肥呀...肥過依家呀...嘻嘻...唔怪得依家有個美男啦...哈哈!!
我同佢成日都係咁...就算有d咩,,今朝可以好僵...但到夜晚之後呢...就無野ka啦..係呀...會好激氣.但好既就係大家到依家都仲可以咁...到底我地既感情係進家退呢...我都唔知呀..可能佢自己都唔知呢....有好多野..無咁易睇得透....4月我地就半年啦...唔知我地可以有幾多個年年聲呢,,一切都聽天尤命啦!!



2006 年 2 月 28 日  星期二   落雪


凍死啦 分類: 未分類

今日呀..都係咁啦..不過好凍呀...返學前都有打比佢呀...今日無訓過呀...好叻叻呀///都唔知佢幾耐無睇過我日記啦!!呢排佢返工返到咁....真係做死自己呀好擔心佢呀...又病左...都唔知佢有無事...仲有返工唔抖下...唉唉!!我都病左呀...把聲沙到仆親呀!!唔緊要既...禮拜五之前好返咪得囉...返到工..就得啦...有時都唔知自己係咪有d變態!!居然鐘意做野....不過總好過第時一事無成..雙失青年咩??或者我依家已經好叻啦...可以咁...自己都好清楚自己做緊d咩...自己條路係點..我都知//呢幾日都有好多人叫我讀埋個中三...我知佢實叫我自己諗..我都無謂問佢啦....自己都知係咩啦...不過我都唔會再讀啦係呢間....如果唔燧..我又要住宿舍....唔制呀!!