今日返學前都收到佢電電呀..好開心呀///就係因為咁..我今日成日都無訓過呀!!頭先佢問我...點解唔驚佢上去個時溝第二條女....我話唔驚就呃你既...就算對自己幾有信心都好...都會驚ka...唔通下下都講出口咩....仲有..佢係一個出黎蒲既人...我驚得幾多呀//我又可以做d咩呀??但係有時...有d野真係發生左...就唔會咁冷靜啦......兩個都係蒲既人...我都唔驚得咁多..佢真係要咁做既時候..我諗佢心入面我都已經無咩地位啦...一個心可以容納到兩個人既時候..我諗佢都唔係好重視我啦....就係因為我對佢既信任..我唔係唔驚..我只係唔去懷疑...我都希望佢唔會利用我既信任呃我.....亦都因為對佢既信任..我相信有一日做左..佢都會同我講///就算係一個交代都好呀...最後一個答案都比我心死呀....好多人都話我入左黎之後..好咩呢....睇感情睇得好重呀...係呀....仲傷得好重tim..有計咩....等價交換呀嗎...我想有幾開心...最終咪有幾傷囉.... |