今日又無返工啦//佢亦都無打比我啦!!咁我又可以點呢.. 為何我又每天的等..卻怎也等不到當初仔給予的關懷 不過點都好啦..只要佢開心就算啦//都唔好再強求咁多野啦!!每日貼一張相自己都開心d既,.,,曾經有開心既時光呀嗎
每一日我都會諗今日你會唔會再搵我..又或者做下好心比我見一見..可惜我亦都未曾實現過只係一次又一次咁傷心失望....連我自己都唔知自己到祗仲等緊D咩..心入面有好多感慨既野..每一次諗起佢既時候..呢d野都會出哂黎..就好似依家咁..見我笑容滿面..但係有幾多個真係知道..當我諗起佢既時候...神情有幾咁傷悲!
靚唔靚都只差一別.又何必咁在乎呢..