喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


不甘心 分類: 未分類

今日無返工呀...懶豬豬呀!!又去左打機呀...今日同佢傾先電話!!我諗到底我同人1係咪真係做唔到fd呢喃!只係我良心過唔到自己個關係1不過我知道..無論我再做d咩///佢都唔會再同我一齊返...其實只係我自己不甘平凡!



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


我愛的人..他已有了愛人 分類: 未分類

今日唔知點解好唔想工呀... 不過都返啦...唔應該比自己有時間諗其他野...今日都有take野呀....我都唔知自己想打d咩啦!!

從他們的眼神說門了我不可能

每當聽見他或她說我們 就像聽見愛情永恆的嘲笑聲



2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


都過左咁耐啦 分類: 未分類

今日已經5號啦...原來我咁耐都無打過日記啦..呢段日子..都真係過得好辛苦...其實我唔應該再打呢個日記ka啦//只不過..既然佢都唔會睇啦///又驚咩..打哂出黎//可能第時自己諗返好白痴呢?!?曾經有好多野..都為左佢而做..到今時今日都有第二個可以令到佢開心啦//我自己都講過只要佢開心咪得囉...我又何必再執著咁多呢??要喊既都喊夠啦///佢都唔會再愛我啦..何必再去呃自己呢..當初有幾咁甜蜜同開心..依家都係痛苦既回憶..我都唔知自己可以講d咩啦//好多野都已經絛寄託啦啦..亦都唔知自己想點..我只係知無論我做幾多野都好..我都忘記唔到佢...表面我可以同人講我已經無野//但心入面呢..一段感情咁易可以放低...就唔使咁難受...要布回憶啦!!