今日已經5號啦...原來我咁耐都無打過日記啦..呢段日子..都真係過得好辛苦...其實我唔應該再打呢個日記ka啦//只不過..既然佢都唔會睇啦///又驚咩..打哂出黎//可能第時自己諗返好白痴呢?!?曾經有好多野..都為左佢而做..到今時今日都有第二個可以令到佢開心啦//我自己都講過只要佢開心咪得囉...我又何必再執著咁多呢??要喊既都喊夠啦///佢都唔會再愛我啦..何必再去呃自己呢..當初有幾咁甜蜜同開心..依家都係痛苦既回憶..我都唔知自己可以講d咩啦//好多野都已經絛寄託啦啦..亦都唔知自己想點..我只係知無論我做幾多野都好..我都忘記唔到佢...表面我可以同人講我已經無野//但心入面呢..一段感情咁易可以放低...就唔使咁難受...要布回憶啦!! |