喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


天天都需要你愛 愉快 分類: 未分類

今日出糧啦..好開心呀!講到好似好耐無出糧咁...我都唔知呀//我仲好掛住紫菜呀...呢排都有電聯..但係我唔知呀..既然唔愛我既..又何必再打比我啦///咪只會搞到我覺得我地仲有可能..而我都唔知可以比咩反應佢..我淨係知道佢咁樣搵我..我仲會不停咁諗..大家都唔好阻住大家..咪好囉..點解要搞到咁呢?



2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


又15號啦 分類: 未分類

今日都15號啦..仲有兩日...阿龍都出冊啦////話咁快年半又過左啦...我返工都返左5日啦///難得呢份工返得最有心機///唉..佢今日又無返工啦...真係..我都唔知佢點死呀!!禮拜二都放假去接佢出冊呀...都唔知吳嘉輝...上庭個度點..皇上唔急就太監急呀...個個都關心佢..佢自己就唔知...有時自己都唔係好想返呢個屋企...都好難無打過呢個日記啦.....太多野搞啦..培立既畢業禮都完左啦,.而我就無得返去,,,,畢業都無呀...算啦,,,自己揀既...可以怨d咩呀...呢掛....食煙都勁左啦..琴日先同阿鄧傾完...佢都唔做啦..



2006 年 6 月 13 日  星期二   雨天


分手快樂祝你快樂 分類: 未分類

其實都知我再做幾多野都好...寫幾多封信都好..自己都唔再有勇氣去寄啦!!無論點你都唔會再返黎我身邊!
若我聽教你便回來我身邊
>我聽話呀..你唔好唔要我啦<
原來以前我從未試過咁愛一個人,依家都落緊雨呀..唔知佢係咪返早呢?唔知佢有焦淋親呢/
忘記曷極殘忍
唔通一段感情最甜蜜既時候..就係分開既時候??