喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


最心痛是.... 分類: 未分類

依家都好早呀..因為今日要拎盒月餅過姑媽度.....
唔知點解..琴日發生既事//好似過左好耐咁....琴日我話打返比阿輝都無打到啦..
返左屋企...打機...升到46LV...同CHRIS講.唔好同阿輝講...我打緊機呀..琴晚...電話都熄埋呀..都估到唔會有咩人打比我..所以唔理啦....點幾都訓左啦!!過埋今日..都真係要返工啦...依家發覺返學真係好幸福KA...不過或者..我自己條路就係要咁行啦!!無請日後要捱得幾辛苦都係...條路係自己揀既..點都要行落去...或者紫菜根本講得岩啦...由頭到尾.我都無當過佢係傻仔...我知我自己好鐘意佢...但係又驚...佢又有一次會離開我...因為曾經傷得好重..我也變了跟他一樣..但我還未學懂怎去傷人.....



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


分類: 未分類

琴日出左糧啦..出左今期囉..仲有3千幾未出呀!!咁點嗎..今日返去追囉..唔係可以點嗎///唉//都唔明點解//仲要拖我糧..自己又揹住兩個家...唔易ka...好辛苦呀...18都唔夠..自己兼顧既野就咁多..一個唔係我真正屋企既屋企..我付出既就咁多..我自己柱企既..付出既又差唔多...唉...所以岩ka..呢個世界無錢係唔得ka...自己手頭上有幾多野要用錢呀...無錢..同樣會比人睇唔起...有錢個人都開心d///,但係依家我唔覺得開心呀...搵錢既人係我...洗哂d錢既唔係我....有幾咁辛苦呢種生活..個男朋友又唔生性...唉..天呀///點解要咁對我呀!!我又做錯左d咩呀..!佢要d咩都比佢..係咪因為太過縱佢..搞到依家佢咁呀



2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


咁既 分類: 未分類

琴晚索K..係CHRIS屋企訓呀!!阿輝個阿媽又搞串左個場..阿煬都無返黎呀!!女人始終明女人諗D咩..佢阿媽要人錫..以為唔聽電話..個仔就會返黎..但係可惜無啦!!阿輝呢次返得黎..下一次唔返屋企..佢阿媽一樣會用返呢招..岩既..習慣成自然呀嗎..我自己都係咁啦!有咩..就發脾氣..因為我知道佢一定會乙水返我呀嗎!女人又點會唔明女人諗D咩呀!!同樣...佢阿媽都試緊佢..!!呢個仔會唔會為左個女朋友..唔理自己..無得咁試KA..個仔終有一 日有自己既家庭..阿輝同我講結左婚..都同阿媽住..我諗我唔得囉..兩個人結左婚...唔係唔理個阿媽...但係點解仲要一齊住呀..出街食餐飯..又講呢樣..又講個樣..咁結左婚同無結婚.有咩分別呀..結婚應該有兩個人既私人空間囉..我覺得