今日又無返工啦...又累到lisa比人屌啦..對唔住呀..我都唔想ka,..不過今日都幾悶下.又落雨又無街出呀..悶死呀!!仲有拎左d唔得既k//仲pk//死唔死呀!!嘔喎!!oh..死人啦!!!!!都唔知自己索緊d咩呀...又死啦!!!!!聽日都唔知返唔返好呀...唉..會唔會都咁悶呀!!慘囉..又死囉!!!!!又叫我幫手搬野..我又死啦!!!!無錢..我又死啦!!!!!天氣凍..我又死啦!!!無得出街食..我又死啦!!唉.返工唔返工..返工唔返工..點好呢..日日都煩呢個問題.死唔死呀...死啦!!!!!!! |