喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


辛苦呀 分類: 未分類

原來咁多日無打日記啦..呢幾日都有返工呀!!都好辛苦呀//不過無計啦!唔係點搵錢呀!!屋企有咁多費要我交..其實我都唔明點解我要做咁多野..呢個只係我男朋友..又唔係我老公..而依家..佢太依賴我啦!!但係我只係只搵一個比我可以依賴既人!
我再唔好好咁返工...我份糧就會比人扣ka啦..我唔想咁呀..!阿標叫我返幾日之後出返d糧比我..唔通人地讓到呢步..我仲唔返工咩.好衰KAMA就係之前太過貪玩唔返工累事啦!!係咪衰呀!!始終都係搵$$緊要呀..有$$幾時玩都得啦!係咪?但係到依家我真係唔想跟阿輝啦!!又唔去搵工..淨係識去打機..病都病好啦!仲想等到幾時呀!!唔通靠我搵$$去比佢使...阿bee講得岩呀!!倒不如離去佢一排..等佢搵野做..生性返好過啦!!我不停咁幫佢都無用ka..係咪?但呢d咁既時勢..可以去邊呀!我都唔明點解..搵到個我好愛既人..佢就離我而去...對佢好既..又唔要我..對佢衰既..就死纏難打..我都唔明.人係咪就係咁犯賤呢?琴日我都明左一樣野...愛得太深..最後連朋友都做唔成



2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


我又死啦 分類: 未分類

今日又無返工啦...又累到lisa比人屌啦..對唔住呀..我都唔想ka,..不過今日都幾悶下.又落雨又無街出呀..悶死呀!!仲有拎左d唔得既k//仲pk//死唔死呀!!嘔喎!!oh..死人啦!!!!!都唔知自己索緊d咩呀...又死啦!!!!!聽日都唔知返唔返好呀...唉..會唔會都咁悶呀!!慘囉..又死囉!!!!!又叫我幫手搬野..我又死啦!!!!無錢..我又死啦!!!!!天氣凍..我又死啦!!!無得出街食..我又死啦!!唉.返工唔返工..返工唔返工..點好呢..日日都煩呢個問題.死唔死呀...死啦!!!!!!!



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


又打麻雀啦 分類: 未分類

今日落雨又無去游水啦...又係屋企打麻雀啦..都算係有羸既..而當今朝阿輝同我講邦文時時候..我突然覺得我男朋友點解會咁無用ka..自己係男人..但洗既錢全部都係女人出..佢阿媽..我..我唔係想計d咩呀.而係點解我男朋友會咁ka..有d人都叫我對佢好d...我都想呀/但係我可以做d咩呀...怇有佢既脾氣..我講過我要發火都好.我甚至會覺得你忍唔到我呀..分手囉..以前我會好好咁珍惜呢段感情..但到依家..我唔係唔想珍惜//而係我會諗..係唔係因為我幫佢幫得太多..搞到佢咁/咩都依賴我..連自己要做既野//都依賴我...