今日原來已經5號ka啦..我咁多日無打過日記啦!!呢3日都同其欣一齊返工..唔知點解..我覺得自己做得愈黎愈錯咁..比敏敏做呢份工..之後就到其欣!!唔知呀..我覺得真係好錯咁..而我自己呢...都係咁啦..呢幾日紫菜都好小聽我電話..什至唔會打返比我...以前都唔係咁既!!!或者佢咁樣會覺得唔似拍拖..自己又唔會辛苦啦!!我都唔知呀.好煩呀..其實佢係咪真係唔識做人男朋友呢...??可能佢只係對住我先唔識啦..!佢有無照顧過我感受呀..真係好唔開心ka..打比佢十次..佢聽得幾多次呀..1次都唔知有無呀??呢幾日返工都返得幾好..又無咩病到..心病還須心藥醫!! 聽日又出糧啦...哈哈!!可以買銀包比紫菜啦
今日都唔舒服無返到工呀!唉..佢仲打黎叫我返工啵..我都唔理佢啦..即使有客搵我..我都唔會返啦..返到咁辛苦..又唔比我放假啵..到夜晚都無事...仲去左開p tim...哈哈!!!都無咩野寫啦..有呀...去左睇卧虎囉..
今日都無咩收穫呀!!今日d人去拜山呀嗎!!!都好早收左工啦!!!打比紫菜..人1都有聽..不過佢今日返夜呀!!算啦..咁既溝通方式都唔係一件壞事呀!!佢鐘意點就點啦..不過我都會為佢既事而擔心..關心..,,因為我知我仲好愛佢呀!!! 不過今日真係唔知有咩要打啦!!淨係知我隻眼好痛..帶con帶到咁..慘慘呀..但係紫菜有無關心過我呀???無呀..其實佢知唔知我最想佢關心我呀..我好掛住佢呀!! 明明綠燈轉眼變成紅燈