今日比小虎..棟到我話佢知..我做呢行..之後佢講左句好感動既野..佢話佢同大虎一世都會當我係佢阿妹..個刻好想喊KA,因為由一開始到依家..佢地都對我好好..而個穫..榫仔整到我個波個日..大虎同佢割左席..到大虎入左去我先知...而個時我同紫菜散左..大虎的確係我身邊陪住我.. 講返今日返工..真係好靜呀..不過阿標同我講.20號個日出糧比我..慶祝生日呀..哈哈..仲有生日個日返去,,佢買個蛋糕比我呀..哈.好開心呀..不過我覺得今年生日都同唔到紫菜過ka啦..佢生日我..都無同佢過呀..唉.. 仲有3日生日啦..哈哈哈哈哈!~!
今日返工...好靜呀..都無咩客既..唉唉..又唔想call d客呀...阿標今日無返呀..所以我都唔會自討苦吃既..淨係好想快d收工..唉唉...其實今朝真係唔想返KA..因為好無精神呀.琴晚又飲左咁多呀...返到去..其實又唔係無fd...自己都知自己根本搵既錢係未夠..唔通唔返咩..得個洗字囉,,永遠都蓄唔到錢啦!仲有四日生日啦..一日一日咁係度倒數呀,,,哈哈..咁快又生日啦,,嘻..哈哈
今 日返到工啦...!!但係琴晚就五點先訓,,因為等緊紫菜電話呀..可惜佢都係無打黎呀 !!今日由頭到尾..都係得個飲字...飲到死人啦..女人就黎唔係水做..係由酒做KA啦..嗚嗚...呢篇野都係17號既朝早打...晨早仲要比個客嘈醒..我頂!!比我訓多陣得唔得者...琴日都淨係CALL到一個客上黎..唉..呢排都好似唔如意咁...唉唉..返到去又要比人串到一輪都無...咁點者///係唔舒服..就唔舒服KA啦...你鬧多我兩句就會無事咩...返到屋企..咩心機都無...仲覺得好辛苦..又喊啦..嗚嗚//但係我都唔知點解自己要喊.... 我織頸巾既時候..我諗起d野呀...一舊冷跌左黎地下..d線會走得好快...但係繞返既時侯..要繞好耐先繞到....我覺得岩ka..有好多野都覆水難受..行左個條路..真係要行返正呢..係需要時間囉...