今日都有返工呀..聽日就放假啦..終於可以抖下啦..哈哈.今日飲左好多呀..都貓左呀!不過之後仲要飲呀..算啦...聽日放假抖下囉.唔係可以點呀..今日打比紫菜..都唔係傾好耐..其實佢知唔知我好掛住佢呀...我真係好掛住佢呀...不過佢對我既態度一時一時..真係好難去適應佢!!或者我為佢喊左好多次..佢都唔知啦..!!..大家都應該比時間大家...一個人生出黎唔係就咩都識..要學KA嗎,拍拖都一樣囉..我覺得..唔識拍拖..只係一個藉口!!
今日生日啦..又大一歲啦..但係我好唔開心呀..我唔見左銀包呀..琴晚去唱k個時..比人攞左呀..我都唔明點解我信得過d人..先至就咁擺個袋係後面..到埋單既時候..個銀包都無埋..仲要係度估邊個攞左...唉...我都唔知呀..可能真係細個啦..都無證據呀.而生日自己條仔仲要返左大陸..個下仲傷心囉..我都唔知點解自己咁黑仔ka..本身今日返埋工..就可以買野ka啦嗎..依家無哂啦..連個幾千都無埋啦..喊都無謂啦..琴晚喊左好耐啦...都無用呀..個銀包都唔會喊得出呀>.<
哈哈..依家..係3點三十五分呀..凌晨呀..哈..仲有一日生日啦..哈哈..又大一歲啦..嘻嘻..今年唔知會收到D咩禮物呢..哈哈..!!諗起都開心呀....雖然今日一蚊都搵唔到...但係唔知點解.都無唔開心呀...!!