喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


分類: 未分類

今日都有返工呀..聽日就放假啦..終於可以抖下啦..哈哈.今日飲左好多呀..都貓左呀!不過之後仲要飲呀..算啦...聽日放假抖下囉.唔係可以點呀..今日打比紫菜..都唔係傾好耐..其實佢知唔知我好掛住佢呀...我真係好掛住佢呀...不過佢對我既態度一時一時..真係好難去適應佢!!或者我為佢喊左好多次..佢都唔知啦..!!..大家都應該比時間大家...一個人生出黎唔係就咩都識..要學KA嗎,拍拖都一樣囉..我覺得..唔識拍拖..只係一個藉口!!



2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


生日.. 分類: 未分類

今日生日啦..又大一歲啦..但係我好唔開心呀..我唔見左銀包呀..琴晚去唱k個時..比人攞左呀..我都唔明點解我信得過d人..先至就咁擺個袋係後面..到埋單既時候..個銀包都無埋..仲要係度估邊個攞左...唉...我都唔知呀..可能真係細個啦..都無證據呀.而生日自己條仔仲要返左大陸..個下仲傷心囉..我都唔知點解自己咁黑仔ka..本身今日返埋工..就可以買野ka啦嗎..依家無哂啦..連個幾千都無埋啦..喊都無謂啦..琴晚喊左好耐啦...都無用呀..個銀包都唔會喊得出呀>.<

 



2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


哈哈 分類: 未分類

哈哈..依家..係3點三十五分呀..凌晨呀..哈..仲有一日生日啦..哈哈..又大一歲啦..嘻嘻..今年唔知會收到D咩禮物呢..哈哈..!!諗起都開心呀....雖然今日一蚊都搵唔到...但係唔知點解.都無唔開心呀...!!