到今日都未知有無糧出呀!拖左兩日啦!!係既當初唔好應承我啦!!
到今時今刻:我覺得我唔應該再對你咁好啦!!因為..你從來都無諗過到底我有幾辛苦
只有你自己覺得岩既..你就咩都講得出口!阿龍講得你好岩呀..的確你係d咁既人!如果佢知你無返工...我覺得d說話仲難聽呀!!你覺得佢係度摧花你..其實自己就係咁...
如果你唔係咁既話...我都仲可以同人講我條仔唔係咁..!!到底你有邊樣野..係對我好過...未令我失望..傷心過既,,,我諗無啦,,!!每一次你都令我唔開心..!應承我既野..有幾多樣做到呀!!一個無誠信既男人..又點可以將一生交比佢呀!!結果會係點....大家都知啦!會有幸福咩.. |