無返工既一天..好悶呀!!都唔知有咩做呀..但係我唔鐘意呢份工啦!唔知呀..實在太辛苦啦快錢的確快..但係唔係自己想接既人..始終唔鐘意好辛苦呀!!依家..我都唔知自己想揀D咩..我知自己仲未玩夠..但唔知自己想玩D咩..好煩呀!!索K..索得幾耐呀!係咪..而我唔明既....到我安定既時候..點解身邊有咁多挫折
今日又無返工啦...今日m到呀..好辛苦呀..好痛呀..不過總好過有左呀...仲慘慘呀..個bb一定唔要ka啦..bb仲慘慘呀..係咪呀?講得岩唔岩呀..!!今日去左睇黑白道呀..一般啦..都接受到既..但係真係好辛苦好痛呀!!聽日請假呀要..
今日返工呀.之後呢去到10點幾先放工呀..幾辛苦呀..又飲左好多酒... 之後差d休克呀..勁辛苦呀..!!之後同左阿剛去左食野..之後好返好多啦 之後先至返屋企!!唔知呀..我好唔開心..呢個時候..佢都仲都同我計錢... 對佢我亦都唔知有咩講!!