今日行山呀..行到我想死呀..唔知呀..可能唔係培立..種感覺唔同左啦
而阿欣印去左北京第二日啦..種感覺好似去左好耐咁呀//
而阿軒呢幾日就成日都打黎..煩住嗮..我都講過啦,,當初你點對我
我一定會十倍還比你,,仲要搞到你咩都無...我都知我依家已經唔燧以前既candy豬啦..而我身邊會嗌我呢個名既人..都已經唔係我ka啦
一切都變得好玄妙咁...但其實我覺得係你地令到我咁
以前我過於心軟每一個可以蛤我既都蛤.
依家唔係啦...你唔like我咁做,.,我就有我做啦
當初我就你咁多..你有無體諒過我呀..無呀無呀
除左身邊既朋友會關心我之外
而情人呢..永遠都係朋友好..best of friend |