今日都好晏先起身呀..跟住...晏晝阿輝者蟹比我食呀..好開心呀..嘻嘻!!都無咩野打啦..
今日同其欣去唱K好開心..但係同時令我諗起..我個次同紫菜都係去呢度唱K.. 唔知呀..雖然都過左咁耐啦.但唔知點解都仲係記住..或者呢D咁微小既野就係最刻骨銘心啦..!!跟住就索K啦//好得呀..一晚索哂啦...
岩岩訓訓下教..我條仔同我講..你今晚同我家姐訓啦.之後我好唔開心呀.平時同開條仔訓..今晚無啦.依家就起左身打日記啦..本來訓得好舒服ka..唔知呀..咁樣我寧願返屋企訓啦!我都唔想咁呀..好辛苦ka...個個唔燧自己條仔呀..唔再係可以攬住佢訓啦!所以話呀..有條仔係身邊其實都已經好幸福啦!好足夠ka啦..唔知我條仔心入又點諗呢..無左個人攪住會唔會唔慣呢?而我就真係好唔慣啦!幾時先可以再同我條仔攪住訓呢?好排住佢呀..佢依家就係廳訓呀.我聽日要返工啦..我唔要留係度呀!