今日無返到工呀////因為太眼訓啦....唉...其實我都係想痴佢多d...想見佢多d///係咪好傻呀...我都知自己好傻..不過算啦...呢d都由佢啦....
今日都無咩呀...今日返工返左八個鐘呀..好辛苦呀//之後去左搵佢呀..之後我地去左睇天生一對呀...好開心呀...呢次係第一次同佢去睇戲..係咪覺得呢d野好平常呢///但係我覺得唔係囉..好難得ka..大家都撞得岩d時間...佢又話出去...3點前返..之後佢都無準時到...一次又再騙我一次..
都好耐無打過日記啦..今日佢都係要返工呀...好掛住佢呀//真架... 無論我再錯多幾次 你也不灰心 呢排都唔知做咩呀.日日都訓唔夠咁...都唔知做咩呀... 今日呀..無啦啦同其欣講佢....話我好掛住佢...之後黑潘話佢又識一個叫紫菜 住上水既..因為阿紫先至識佢///都聽聞過下阿紫d野既...我相信當初佢對佢...都會好似我對佢咁啦!!不過呢D仲講黎仲咩呀...不過我發覺識紫菜既都係因為識阿紫....我終於感受到啦...感受到.......