今日去左睇戀愛初歌呀..到後尾我都忍唔住喊呀..因為佢播明知做戲..
我諗起佢呀..佢以前唱過比我聽..原來套戲都提醒左我..就算身邊有幾多
既人對我有意都好..但係我只係鐘意平平凡凡既佢..我都唔知點解呀..如果
一切都係好似一套戲咁..就只會有慘與喜..
電直左個頭啦
今日無出糧比我呀..都五日無返工啦..都幾過份既..我都知ka啦.. 打於8月19:琴晚無得玩電腦呀..因為..我都唔知點解呀.. 無啦啦好大雨.好早訓左啦!!有好多野...都令到我好煩..好唔開心..不過都唔知可以點去解決!~只係知道..有好多野..我都後悔.. 琴日有人同我講..我可能惹左d野...惹埋阿輝..我真係唔想累人呀..自己衰就好啦. 做咩要累人呢..好似佢咁..希事..我都唔會連累佢咁...每一個 人我都係咁 只不過唔會有人知道我做咁多野..係為左d咩..只係想自己過得自在d 不過好似呢份工咁...我都過得好唔安樂..如果生活係okey既我都唔使搵呢份工.. 真係出心出力KA..