喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


兩湯一麵 分類: 未分類

真心話 其實我會怕 他接送妳歸家 我怕妳有兩分喜愛他
一張咀 承受兩個吻 感情如何安分 我氣憤 但是捉得更緊

如麵線有一個 難用兩碗安放 用了一(殼)湯 需放低空碗一個

妳的心哪日才能忘記他 我怎麼努力才能贏過他 明白放棄太晚 說易行難 三方都要痛苦掙扎
要拋低我又或是忘了他 兩款湯妳亦合味道要怎麼去揀 如若不開口怎可知道 哪種煮法

難忘的 誰能捨 難留的 誰能揀 爭得到已經心淡

如麵線有一個 難用兩碗安放 用了一(殼)湯 需放低空碗一個

如何取 如何捨 如何選 如何揀 快別再拖好嘛 難忘的 誰能捨 難留的 誰能揀 爭得到已經心淡

真心話 其實妳太濫 戀人無從選擇 我怕妳並未想失去他
一張嘴 承受兩個吻 感情如何安份 我氣憤 但是身體坐得越近




分類: 未分類

又咁多日無打過日記啦...哈哈...到今日仲係未返到工..唉唉...慘慘呀!!我都想返工呀....又11點幾先起身呀...講真..可以唔做我都想..但係唔得呀嗎!!
好掛住紫菜呀...琴日..我好似聽到佢講話同人打交..又係咁啦..我可以點呀!!唔通又話佢呀!無用啦..都咁大個人啦..



2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


開心呀 愉快 分類: 未分類

今日呀..見到紫菜呀..好開心呀...哈哈哈...無論發生咩事都好...都開心哂啦..哈哈..別人笑我太愚笨..甘願為你喜亦為你憂...
之後都返屋企..好早就訓左啦...紫菜打比我個時都訓左啦...SO都聽唔到電話響呀...嘻嘻.......好開心呀..如果日日都見到佢//就好啦///哈哈...都無咩做啦...都無咩講啦...過多兩日返工啦...要買生日禮物比紫菜呀!!

爲了十月十四號那一天(紫菜生日)
我走遍了幾條熱鬧的街
只爲了尋找一份禮物
你喜歡的生日禮物
就在你生日的那一天
我把禮物送到你家門前
你說不必了
(希望唔會啦)
不是說好了已分手了嘛 (難道那日就這樣的結束)
你曾說過分手後還可以做朋友 (朋友......)
我送你禮物你接不接受 (接受啦..)
還叫我忘了你從此不要再聯絡 (或者分手後咁係好事)
讓彼此都快樂 (咁就會快樂咩)
你曾說過分手後還可以做朋友 (我唔制呀)
我送你禮物你接不接受 (接受....不接受)
還說我會找到另一個比你更好的男人 (如果係既話...咁我諗已經無啦)

此刻再也忍不住
眼淚不禁的劃落
顫抖的雙手捧著禮物往回走 (或者我已經丟左啦)

把禮物留著給他 (仲有邊個呀)
更適合