放左兩日假.又要返工啦!不過都好晏先起到身呀!返到去都無停過呀!去到11點幾先收到工呀...唉唉..好慘呀.不過算啦..今日都搵到食..唔同佢計啦.有時我真係唔明返工返到咁辛苦為D咩...自己又唔係開心...唉唉...由佢啦.再怨落去都無用KA啦..都唔會有人幫到我...再信待過既人都係自己..我終於明點解啦呢句野.而阿輝同其欣依家反面反得好緊要呀..我都唔知可以出D咩聲啦...而其欣呢依家索k索到個人好似癩左..唔識停呀..同我就黎差唔到lv啦...唉唉..我都要介k啦..再唔介..一個月用5000黎攞k架啦!唔係作大呀.自己都計過條數啦..依家其欣就好似我計條數咁啦.我發覺介紹佢做呢份工真係錯哂呀..依家佢學都無返.我都無野講啦.佢同佢阿媽d關係...我更加唔知可以講d咩啦...唉可能係我自己累到佢咁啦...當初差極都唔似依家咁呀....一個人有錢既時候咩都講得出...可以咩都唔要...因為有錢呀嗎....但係我覺得唔係ka...有錢呀..但係可以換黎d咩呀...我自己同屋企人d關係都衰到死啦但係依家呢..咪又係咁都過得去啦!!起碼有計傾呀..唔通真係六親不認咩..有咩事.屋企人都係身邊呀..或者佢依家仲唔明點解啦...我無左個老豆.阿麻都去埋..我唔想咩親人都無哂呀...做人耍識珍惜呀,,無左就無左ka啦..到你想有既時候.怨既真係要怨自己啦 |