喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


早收工呀 分類: 未分類

今日終於可以早收工啦...其欣今日本來放假.點知佢送我返工..之後lisa叫佢留低.搞到佢放假等於無得放...白痴婆..今日拎k都拎左半安呀!都好呀唔使成日攞咁多次呀.嗎..今日都搵唔到食呀....算啦..一日半日者..唔代表日日都係咁既...我會比心機返工ka啦!搵多d錢錢呀!!阿標無得做maker啦..好慘呀..唉唉..做返大班呀..我知佢一定好唔開心啦..我地都要錫佢多d..唔好唔返工..要佢激氣呀..發覺真係ka..有好多野...當唔同左既時候.就會覺得可惜啦....唉唉..人就係咁啦

 

 



又返工啦 分類: 未分類

放左兩日假.又要返工啦!不過都好晏先起到身呀!返到去都無停過呀!去到11點幾先收到工呀...唉唉..好慘呀.不過算啦..今日都搵到食..唔同佢計啦.有時我真係唔明返工返到咁辛苦為D咩...自己又唔係開心...唉唉...由佢啦.再怨落去都無用KA啦..都唔會有人幫到我...再信待過既人都係自己..我終於明點解啦呢句野.而阿輝同其欣依家反面反得好緊要呀..我都唔知可以出D咩聲啦...而其欣呢依家索k索到個人好似癩左..唔識停呀..同我就黎差唔到lv啦...唉唉..我都要介k啦..再唔介..一個月用5000黎攞k架啦!唔係作大呀.自己都計過條數啦..依家其欣就好似我計條數咁啦.我發覺介紹佢做呢份工真係錯哂呀..依家佢學都無返.我都無野講啦.佢同佢阿媽d關係...我更加唔知可以講d咩啦...唉可能係我自己累到佢咁啦...當初差極都唔似依家咁呀....一個人有錢既時候咩都講得出...可以咩都唔要...因為有錢呀嗎....但係我覺得唔係ka...有錢呀..但係可以換黎d咩呀...我自己同屋企人d關係都衰到死啦但係依家呢..咪又係咁都過得去啦!!起碼有計傾呀..唔通真係六親不認咩..有咩事.屋企人都係身邊呀..或者佢依家仲唔明點解啦...我無左個老豆.阿麻都去埋..我唔想咩親人都無哂呀...做人耍識珍惜呀,,無左就無左ka啦..到你想有既時候.怨既真係要怨自己啦



2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


今日放假呀 分類: 未分類

今日放假呀.9點幾起左身呀.因為其欣上黎呀.之後又訓返呀..訓到4點幾先起身呀..個人好攰呀..真係好攰呀..返工返左咁多日...之後出左去呀..行廟街呀..三哥仲問我借左一千呀..依家覺得做學生真係好..起碼唔會呢個問你借錢..個個又問你借錢先啦...真係好煩ka...之後去左chris屋企開P呀...依家索K要索好多先會爆呀...無計啦...實在有太多野要去麻醉...個人實在太多野諗啦...呢兩日都叫佢地落838..為左D咩呀...我想見到佢呀..到依家我都仲未放得低佢..我都好想知點解呀...不過過一排啦..可能我做得到KA...希望啦!!有好多野唔係我想點就點...算啦...唔好再講咁多野啦...愈講就愈煩啦