日日返到屋企..都無打日記..都唔知可以打D咩好呀! 我都3個禮拜無見過佢啦!!但係佢都好似唔緊唔緊咁...阿耀成日都問我到底我地點...我都唔識答呀!!我都唔知可以點講!!唉!!其實我都好想知佢到底對我係點!不過可以點問佢呀!!順其自然啦!!!
今日同約左妍妍同阿豐去飲荼..不過實在有好多阻滯!最後都係無同妍妍飲到荼!!之後佢走左啦!!我同阿豐去左食糖水!!其實...嬲佢唔係無既..不過佢乙水返我...咁就算啦!!如果佢唔乙水我...嬲死佢都似呀!!><其實..我係咪應該知足..佢已經對我算係咁呢...我都唔知呀!!我好唔鐘意每次..我同佢講d唔岩佢聽既野..佢就以為我唔想同佢一齊...唔知呀!!就係因為咁..我唔敢擺咁多心機落去!!今日比左定用阿媽呀!!如果呢個月唔係又比市玫捉..就唔使咁煩啦!!不過點都好!!撐落去啦!!捱得過既..自己都唔撐住..有邊個幫到自己呀..靠人不如靠自己....不過我真係想平平淡淡咁過日子...亦都唔想再比人呃啦!!所以我對佢都唔想成日有咁多猜疑..我知佢唔會明我點解我一直都咁...因為我已經比人已經比人呃得多啦!!我都唔會再比機會人去呃我啦!!但係即使我知..我唔會再講啦!!人有人性既...就唔會係冷血...到最後..傷害著..我知都係我..不過...比一個有人性既人呃..好過比一個冷血既人呃呀!!岩唔岩?
其實,,我都唔知點解自己唔可以對d男人衰d...都唔係好難者!!可能我真偽唔係屬於個類人啦!!同佢一齊左個幾月..佢就好似離我好遠..有時又好近我咁...今日對我黎講係一個特別既日子!!今日又係阿軒周妍定姐生日..都陪唔到佢地過呀!!算啦!!我知佢地會體諒我既!!