喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


終於我哭了..不必坐通宵 分類: 未分類

今日又返工啦!!都返左兩個幾禮拜啦!!今日臨收工都比人食泥..勁唔開心囉!!佢已經日日遲到ka啦!!遲走半個鐘使死咩..
佢話本來十點走得ka啦搞到依家都11點啦!!咁我禮拜一唔記得執倉..我聽日放假..我執返好係咪好應該呀!!老細都叫佢走先ka啦!咁做咩要比說話我聽呀!!大小姐..有人縱慣唔係大哂囉..你做得耐過我都唔係大哂呀!!
我今日突然間諗左d野:

當你同一個人一齊...當你有事發生第一個講既唔係同佢...又或者選擇唔講...可以證明..其實..兩個人之間溝通已經有問題....我覺得...都要諗下...點解佢已經唔同你講..可能因為..佢都已經知道你會答左d咩..又或者...佢對住你真係已經冇野再可以講啦!點解會搞到咁..問下自己囉!!兩個人真正一齊得開心..係唔會有講得完既話題...點解會變成咁呢...淡左掛...可能啦!!又或者..佢根本唔係一個值得分享既對象!!
講真!!唔想變成咁..自己諗啦!!
有好多野..做得好!!就唔會搞到最壞既田地啦!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天


點解? 分類: 未分類

我知我自己唔想再傷啦!!我亦唔想再跌得痛啦!!但我唔想因為我自己既期望.變成對佢既負累!!因為..我實在唔想唔想連累到人!我阿哥..同我講過..如果靠人既話...就要死聲死氣...所以我唔想靠人!!我亦都唔想比我身邊既人覺得我係一種負累!!我好驚//個種有左..之後失去既感覺..我真係好怕..!就好似我失去我屋企人個時...失去左...想挽留都挽留唔到!!我係一個好重感情既人..我知!!所以..我一直..都唔敢去再諗咁多..唔係我就會好似以前咁!小小事都喊..我唔想自己係咁呀!!我有好多心事!!真係好多..不過我都只會係自己諗...因為..就算我講...人地都幫唔到!仲會話我傻



2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


2007-05-24 分類: 未分類

即使到依家..我唔知佢到底對我有幾真..不過我都會愛落去...因為每一段感情我都好認真咁去面對.即使最後係點都好!!起碼唔會對我自己做既野後悔..呢幾年每一個同我拍拖既人..都知我好想停落黎..唔想再玩啦!!紫菜同我講..佢真係驚左我呢樣野!!阿輝..曾經...講過今年就會同我訂婚...可惜..我選擇放棄...因為..我知無可能ka...實在有太多野...佢都太令我失望啦!!唉唉..我都唔知點解仲要講!!不過我真係好想搵到一個我心目中..所想要既男人!!