今日又返工啦!!都返左兩個幾禮拜啦!!今日臨收工都比人食泥..勁唔開心囉!!佢已經日日遲到ka啦!!遲走半個鐘使死咩..
佢話本來十點走得ka啦搞到依家都11點啦!!咁我禮拜一唔記得執倉..我聽日放假..我執返好係咪好應該呀!!老細都叫佢走先ka啦!咁做咩要比說話我聽呀!!大小姐..有人縱慣唔係大哂囉..你做得耐過我都唔係大哂呀!!
我今日突然間諗左d野:
當你同一個人一齊...當你有事發生第一個講既唔係同佢...又或者選擇唔講...可以證明..其實..兩個人之間溝通已經有問題....我覺得...都要諗下...點解佢已經唔同你講..可能因為..佢都已經知道你會答左d咩..又或者...佢對住你真係已經冇野再可以講啦!點解會搞到咁..問下自己囉!!兩個人真正一齊得開心..係唔會有講得完既話題...點解會變成咁呢...淡左掛...可能啦!!又或者..佢根本唔係一個值得分享既對象!!
講真!!唔想變成咁..自己諗啦!!
有好多野..做得好!!就唔會搞到最壞既田地啦!!
|