喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


愛你一個..上了不只一課 分類: 未分類

像有感情 到天星 看風景
他似無還有偏卻 不承認
為了此人 算初戀 太高興
失去承受更悲傷的本領

然後遇著 我至今的經典
曾緊張得似應戰 一晚渡無限風險
然後漸漸 沉重到 不願見
人會變 情會厭 從沒甚麼保險

誰擔保可不可 有一個愛一個
為何我不可 值得好點結果
即使悔恨又如何 別離得多不痛楚
其實帶淚都該慶賀 失戀不怕多

多得天的許可 愛一個上多一課
自由也不錯 被吹熄的愛火
光影總算照亮過 想開心如何懶惰
無謂算盡機關只要情動 也不敢錯過

逃避寂寞 期待吃喝玩樂
談得多戀愛更覺 不領會何謂快樂
誰是玩伴 誰是愛的幻覺
誰與我 能永遠 留在夢中天國



就係咁 分類: 未分類

其實呢3個月...所發生既野..都好似成左習慣咁啦!!每日返工..放工..返工未必會等到佢電話..但每晚就一定會盡量去等佢打完黎先至訓...不過有時我都會諗!我會做咁多野..為既只係聽下佢把聲咁簡單!但係我成日都覺得..佢唔會好似我咁..到底係我要求高定係佢唔識點去乙水我開心...我知佢返工好辛苦...有好多野就係因為咁既原因..我無去怪佢..好似今日咁..佢打黎同我.佢琴晚飲大左...我唔願諒佢..佢可以話之前都原諒左我咁多次...呢次自己都招左..我唔願諒佢...講到咁..我嬲多陣都唔得啦!因為曾經我都咁樣錯..但係咪下次佢再係咁..就係因為佢曾經多次願諒我..所以我就要不斷咁去願諒佢..我覺得..咁樣只不過係比機會自己一次又一次去犯錯...因為每一次我都會輕易願諒..
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


我做返我應該做既野 分類: 未分類

其實我依家都已經好小出去玩...d fd叫到..推得就推...個個都話我重色輕友..即使係...咁又點嗎..我都只係安慰自己..我做返我女朋友應該做既野..可能我換黎既只會係佢同我講..如果我咁唔開心...唔想咁..唔好一齊...我唔係要聽呢d野呀..我只係想佢知...我的確有變..有改...但係...佢會知咩...SMS又唔得..有好多時候..我都好想好想SD個SMS比佢..但係...我尊重佢所講既野...我每一次打完一大堆野之後又DEL左佢...當係已經SD左比佢..自己既心好過D...但係..呃唔到自己D咩...我個心真係好唔舒服...
我只可以話..佢比我種感覺好奇特...我都唔識點講 坦白D講...好無安全感!!