其實呢3個月...所發生既野..都好似成左習慣咁啦!!每日返工..放工..返工未必會等到佢電話..但每晚就一定會盡量去等佢打完黎先至訓...不過有時我都會諗!我會做咁多野..為既只係聽下佢把聲咁簡單!但係我成日都覺得..佢唔會好似我咁..到底係我要求高定係佢唔識點去乙水我開心...我知佢返工好辛苦...有好多野就係因為咁既原因..我無去怪佢..好似今日咁..佢打黎同我.佢琴晚飲大左...我唔願諒佢..佢可以話之前都原諒左我咁多次...呢次自己都招左..我唔願諒佢...講到咁..我嬲多陣都唔得啦!因為曾經我都咁樣錯..但係咪下次佢再係咁..就係因為佢曾經多次願諒我..所以我就要不斷咁去願諒佢..我覺得..咁樣只不過係比機會自己一次又一次去犯錯...因為每一次我都會輕易願諒..
|