今日我收到我一直想要既答案..亦都係我好驚面對既答案!!佢同我講真話!!其實...我都唔知點解我之前個3個男朋友都有野呃我..但係我又知!!但我唔會去講!因為..我相信..有一日佢地會良心發現!!我相信人唔係冷血ka!!
我都唔知點解會咁!!好多野我都知!但我唔會講!!我會等人去認!!就好似我個時係培立成日做錯野..阿馬佢知!!不過佢要我自己認咁!!用自己既真愛去換取人地既大話...對我黎講總算得到安慰!!
一起身!!想去廁所個時!!見到鼠鼠咀角有血!死唔眼閉!!!5日又死埋佢!!都唔知我係咪唔應該養!!定係我唔識照顧佢!!我真係要認真咁諗下..點解會咁!!不過都好啦!!呢隻都養咁耐啦!!係老死..又點會成口都係血呀!唉!!!總之好唔開心啦!!
鼠鼠死左啦!!買左佢返黎唔夠一個月...佢就離開左我啦!!!我發搥第時我係唔會養狗ka!!我僧死d狗呀!!!!鼠鼠咁細隻!!!養都未養熟就死左啦!!!我都未同佢影過相!!!最後見佢一面!!!已經係死左啦!!!!我僧死D狗............衰狗...我隻鼠細細隻就咬死佢!!!!鬼唔望你下世做返鼠..比狗咬死你!!仲要趁你未斷氣!!拎你去燒..仆街仆街...死仆街!!!以後都唔餵野你死!!!餓鬼死你!!!!死仆街死仆街......食屎大食屎大!!! 又或者我唔比傑傑拎佢出去就唔會咁啦!!!我同佢只有16日既感情... 就咁就完結啦!!!