喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


2007-05-22 分類: 未分類

今日我收到我一直想要既答案..亦都係我好驚面對既答案!!佢同我講真話!!其實...我都唔知點解我之前個3個男朋友都有野呃我..但係我又知!!但我唔會去講!因為..我相信..有一日佢地會良心發現!!我相信人唔係冷血ka!!

我都唔知點解會咁!!好多野我都知!但我唔會講!!我會等人去認!!就好似我個時係培立成日做錯野..阿馬佢知!!不過佢要我自己認咁!!用自己既真愛去換取人地既大話...對我黎講總算得到安慰!!



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


大鼠死左啦 分類: 未分類

一起身!!想去廁所個時!!見到鼠鼠咀角有血!死唔眼閉!!!5日又死埋佢!!都唔知我係咪唔應該養!!定係我唔識照顧佢!!我真係要認真咁諗下..點解會咁!!不過都好啦!!呢隻都養咁耐啦!!係老死..又點會成口都係血呀!唉!!!總之好唔開心啦!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


我心傷透了 感動 分類: 未分類

鼠鼠死左啦!!買左佢返黎唔夠一個月...佢就離開左我啦!!!我發搥第時我係唔會養狗ka!!我僧死d狗呀!!!!鼠鼠咁細隻!!!養都未養熟就死左啦!!!我都未同佢影過相!!!最後見佢一面!!!已經係死左啦!!!!我僧死D狗............衰狗...我隻鼠細細隻就咬死佢!!!!鬼唔望你下世做返鼠..比狗咬死你!!仲要趁你未斷氣!!拎你去燒..仆街仆街...死仆街!!!以後都唔餵野你死!!!餓鬼死你!!!!死仆街死仆街......食屎大食屎大!!!
又或者我唔比傑傑拎佢出去就唔會咁啦!!!我同佢只有16日既感情...
就咁就完結啦!!!