令你開心不顧什麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
我願意誠懇去認錯
會叫我心更加好過
為你傷心不算什麼
曾預計過犧牲更多
呢段野係我個fd send比我ka....
或者以前我會覺得...呢d訊息係sd比男朋友..但係唔係ka...
原來有事既時候...可能最後企係你身邊既只有朋友!!
經歷左咁多野!!咩都要睇通睇透囉!!!每個人都有佢地要走既路!!
正如我咁..我都有我要走既路!!只係依家我係十字路口中!!
其實我有諗過自己係咪一個花心既人....我都答唔到自己!!
起碼我依家唔係呀
每個人都想搵到個好老公..好老婆!!
我都希望有一日...我可以大聲同人講:我搵到啦!!!
其實..呢個日記對於我黎講!!唔叫日記!!
係寫我心情至岩! |