依家成點啦!!我仲等唔等好呢...我放左工3個鐘啦!!等都等左3個鐘啦!!其實我真係好唔開心ka..有時唔好比太大既期望比我..我唔使咁唔開心..下一次都會更加去信你!!我都唔敢比肥妹知我無出到去!!因為佢知道阿豐又失約啦!!><
就算心中有多愛 也敵不過人類的最大敵人:時間 無止境的等待 不會令一份愛更深 只會令人信心動搖
今日返工都好累..仲有D唔舒服..好似發燒..不過佢唔會知..因為佢聽唔到我電話...今日佢話睇我日記..有無睇..我知KA.唔通呢次又係我怪錯左佢...我睇到瀏覽人數KA... ~甜美的謊言原來如此動聽~ ~是我蠢會對著你這麼自信~ ~誰當初無心.將兩方撮合~然後留低......................