今日呀..返唔到工呀..好辛苦呀...其欣又過左黎呀..不過一陣又要去教會喎..唔知佢呀...傻瓜黎既...吉字喎..哈哈..佢吉唔到..好笑呀....哈哈..今朝紫菜打比我..講d野好開心好開心呀...哈哈哈..即係精神哂//不過病緊..都返唔到工呀!!掛住佢呀
今日同其欣去左旺角買野呀.....買左化妝品呀..同埋好多好多呀..禮物又買唔到....都好唔開心呀..今日成日都搵唔到佢...唉唉..又唔聽人電話/點講生 日快樂呀..都唔比機會我呀..唉唉...
今日無返工呀..都無咩做呀..自己包水餃食呀...都ok啦...不過始終都唔夠出街個d好食..哈..算啦...由佢啦..都係擺入口者..哈哈...無呀...我諗都送唔到禮物比佢啦..唉..對唔住呀...對唔住呀... 我都已經好努力ka啦..你唔好嬲我啦