喜怒哀樂之憂
每日都有值得記得既野..有好多野..都未必有機會再黎一次..咁點解..我唔好好咁記得每一日所發生既野
回味一下呢?>就算一篇又一篇都令我傷心!!...或者就係我既宿命啦!!
candysweets
暱稱: candy糖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
day off
2nd見面
應該點講呢?
又見到佢..
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


失去後學會珍惜 分類: 未分類

依家我發覺..有好多野無左之後..我都仲未識得去珍惜..同紫菜散左之後..我知我自己仲好掛住佢...但我又同阿輝一齊..佢依家對我都好好呀..我就成日都發脾氣..我都唔知黠解..我對住佢唔可以好似對住紫菜咁..咩都就佢..反而佢講錯D野..我就會發脾氣..我知有好多時係我小事化大..如果佢唔愛我既話..唔需要再去就我啦//分手就可以完結一切啦!!或者佢真係會諗我日後會係佢老婆啦..然後我諗起我同紫菜一齊咁耐..佢都未叫過我做老婆..到底佢心入面諗咩呢..我都唔知呀//到依家我知黎都無用啦//以前我成日出去玩..係因為我想佢緊我多D..但係無用KA..到依家我明啦..而阿輝...我都好想..變返以前既我..可以就到佢..我好努力啦...但唔知點解..我阿麻去左之後..我就咁啦//我唔明呀..我入左宿舍之後..幾耐無大小姐脾氣呀..但呢排就成日都係咁...我都唔知呀.我都想兩個人一齊開開心心KA.我都好想可以對佢好D..可能因為佢就得我利害過龍.所以先咁啦



2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


今日又食蟹啦. 分類: 未分類

今日都無咩點出去呀..今日我忍得好辛苦無發佢脾氣呀!!又煮蟹比我食啦!今日無事啦!無屙啦!!嘻嘻..開心哂呀..
今日紫菜約左我但又係呃我!佢實有好多藉口啦..不過算啦..佢都唔係我邊個啦!仲在意黎做咩呀..係咪?做咩要搞到自己咁CHEAP呀///下次開心己要靠自己..總好過傷心多幾次呀



2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


日日都嘈 分類: 未分類

日日同佢嘈.我都唔知為D咩呀..大窕都好辛苦..但都一齊左咁耐啦!!而紫菜個邊..我都唔會諗啦,,因為我都知咩事啦..又何妨勉強人地呢..又或者佢根本都對我無野啦
不過如果兩個人一齊唔嘈就無趣ka啦..我覺得者..有時我成日都諗呢份工我返得好唔開心..唔係因為d人對我唔好..而係..自己有仔..搞到唔知點咁..好難受...