TODAY1點30去左BY BUS..
去LOOK LING(打保齡球)..
不過早到左成半個鐘...
呆了..!><"
走去搵埋NO炳..
就唔悶LA..
之後等齊人..9個..
就開始..LU..打到4點幾..
之後冇地方去MA..
我咪話上去MACAU TOWER LO..
我未上過MA..KA..
咪4個人上去LO..
上到去原來我係唔怕高架..
超開心..又好玩..KAKA
我諗上左去1個鐘LA..
係到傾計..
之後走LU..一齊去食飯LO..
之後同阿NEW同李嘉X一齊行街..打機
太鼓..好玩..
THEN..BACK HOME..
|