唔係太開心r.. 我ge 手提tel攞左去整r.. 要2個星期先返黎.. 唔開心r..>.<
唉..又想快d放假wo.. 又想tel快d返黎wo.. 又想成績好wo.. 同埋.. 覺得自己好似冇咩人生目標咁 唔開心r.. 我係為咩ge le.. 唉...