今日比老豆嘈醒左-o-''9點起左身囉* 就即刻玩電腦...點知一早,,.都有好多人online喎∼ 過左一陣..婷就陪左我返學校><勁無奈囉*d書掙左咁耐...都未拎得--”下次要我仆出mk買---”””死得--咁之後我地行左一陣..就去左m記...見到‘牙心佢地係到抄功課><唔制牙..唔預我〕〕
過左一陣就周圍行....行行下..去左搭車走tim∼返到去...去左籃球場--”冇人打波tim...
咁咪返屋企囉*返到去又要出多次--”無奈..仲之唔返去住啦!出到去..去左連城洗洗牙..m乾淨哂∼
洗完..去左買鞋囉....由沙田行到去禾輋...途中..仲見到奶媽tim....
返home..我牙哥攪到我比牙爸星左4把..挑..我都冇錯!!!
晚上做左好多野∼悶悶!
希望聽日洛到街玩啦><”
寧哥..你快d用你既誠意出黎..哄返牙婷啦!!
只係需要一dd 既誠意!!
|