琴晚成3點幾上床..聽是夜不是夜--
好好笑囉*聽到唔知幾多訓左><
一起身...嘩..
訓左好耐..一起身已經係4點幾...
跟住就同婷洛左街......佢勁變態..係到叫我淋雨--
返到home..第一時間食野啦*好好好好味牙*=]
點知玩玩電腦..有條_仆街_打黎玩電話*
你估我唔知你係邊個咩--廢事打返比你鬥你咋*
當我白痴咁*至撚憎人玩我電話__正仆街)
玩完啦*就睇電視....睇到tai pak 學生牙><
好勁牙..有小小自....................
算~
睇完就洛左新港城食pizza hut牙--
勁飽囉*
|