12點就起左身><好早呀∼
睇到十萬噸情緣牙^^
睇左一陣..就叫左天..霖洛左去食飯*
食完...唔知點解就洛左新港城___借書*
勁無奈囉*初頭就去自動個部機到借..
點知唔得喎...探測唔到..仲以為..比我洗得多,,,傻左tin><
點知又得喎....*
嘩..勁想死囉*隻腳勁污穢牙><死死死--"
返到home梗係即刻洗腳啦*舒服哂LU*
返到home勁勁勁悶><做功課*洛街_____
洛到街o哂囉*勁勁勁爆爆爆悶悶悶*
剩係打波同TRUE OR DURE...成日問我D野都唔知點答GE*
咁就返左HOME..過左一陣..同牙爸洛大家樂食飯><
成日都係食大家樂..可唔可以食下其他野嫁--”
返左HOME..又同1呀婷洛左街--”
好野..增左值LU*
返到home..又做左d低b野....
悶到嘔*做暑假作業牙><
完了﹏*
|