HEHE...今日會講好耐GE..
慢慢睇啦~
小學今日係第十三屈畢業典禮牙*
今日李健9點4打比我.....因為本來約左佢9:30係OK等GE....可惜牙..我訓過龍....
洛到去__得呀苑同佢咋~呀dith 同ceci仲未洛到黎...dith洛左黎..等左勁耐佢先洛黎囉==”
跟住.我地一齊行返學//我見小學門口d童軍咁有禮貌同人講早晨....咁我咪行快d等佢地同我講句早晨囉..
點知!!佢地又5講喎
!!
返到小學...咪聽d家賓致謝詞喎-悶到嘔-.-”d家賓致謝先詞之後,,,到棹嵐代表畢業生講野∼
到左表演啦..好開心∼因為..冇得解==”
到左畢業生唱歌啦...有d又係棹嵐自己唱∼佢好勁呀!!!
今年棹嵐..嘉寶都好勁下!
完左啦..牙婷無啦啦彈左出黎...無奈!跟住咪去左佢HOME..過左一陣..去左佢新屋..又洛左大家樂食野..又去返佢HOM....==””
到左6點就去左籃球場..好無聊下...
6點39就返左HOME L..
跟住果D..唔打啦..攰啦!!


|